събота, 20 октомври 2012 г.

Изстраданата рецепта...

Да, точно изстрадана е думата. Даже още страдам за тази рецепта, защото не я откривам, а сладкишът беше чуден, един от най-вкусните, които някога съм опитвала... Попитах толкова много хора, включително и във форума "bg-mamma"", където по принцип човек намира всичко. И не, не я откривам и това е. Може би ще си остане енигма тази рецепта и само вкусът ще ми напомня за чудния турски сладкиш.
Ердинч от "bg-mamma" беше така добър и отзивчив да ми преведе рецептата за "Мокър кекс". Няма да я преписвам, защото в неговия пост е отбелязано точно всичко. Има и видео, което показва приготовлението стъпка по стъпка. Благодаря още веднъж, Ердинч!

Мокър кекс


 
Така се зарадвах, когато намерих рецептата за "Мокър кекс". На видеото толкова приличаше на това, което опитах в онзи слънчев ден. Но не - когато го приготвих след няколко дни, сладкишът и вкусът бяха различни. Може би някой ще си помисли, че аз не съм направила точно кексът. Напротив. Вероятно даже е първата рецепта за десерт, която спазвам с най-голяма точност без да променя нещо по свой вкус и усмотрение. Резултаът наистина беше добър. "Мокрият кекс" се получи много вкусен, просто не е това, което търся аз.
Руми, да си жива и здрава за чудния сладкиш, който ни беше направила онзи ден. Златни ръце имаш. Но май няма да ми кажеш рецептата и това е. Обаче и аз няма да се откажа да го търся, да знаеш.
И така. Сдобих се с още една рецепта за вкусен десерт ("Мокър кекс"), но още не откривам така сочния и крехък турски какаов сладкиш, който напомня на "Негърчето". Изовдът е само един - издирването продължава!


Няма коментари:

Публикуване на коментар