четвъртък, 28 януари 2016 г.

Заповядайте, заповядайте!



Заповядайте, заповядайте! Настанете се удобно. Има място за всички ви, до една ви приветствам - мили мои емоции!

Но подхождам избирателно. И не, не съжалявам. Така съм решила, поне ще опитам. Трябва ми само едно. Моето живо търпение!

Но влизайте, влизайте. Не стойте отвън. Портата на мечтите ми зее в захлас. Плахо, но за всички вас.

Приветствам ви с добре дошли!

Теб, любов, слагам на най-светлото място! Високо до прозореца, близо до хоризонта на светлия взор.
Теб, радост, полагам до любовта. Да помниш - без нея не можеш.
Теб, тъга, посрещам тук, до радостта. За да знаеш, че я има. Често скрита, но до теб - и в тъмното, и в студа.
Теб, гняв, избутвам до тъгата. В най-тесния ъгъл. За да видиш колко мъка носиш, колко грешно е при теб...
Теб, изненада, скривам до гнева. Мушвам те под най-тежкия юрган, за да сееш топлина.
Теб, страх, ще сложа до изненадата. И тъй да те омае, че да забравиш кой си и отде си дошъл.
Теб, презрение, тикам под страха. Тъй да те наплаши, че чак да се не знаеш.
Ти, отвращение, ще бъдеш до презрението. Защото сте си близки, дружки по неволя.
А с теб, търпение, заставам отпред! Да ги водим всички дружно, под твоите заръки!

Заповядайте, заповядайте! Настанете се удобно. Има място за всички ви, до една ви приветствам - мили мои емоции!


*                       *                        *





* Медената къщичка приготвих покрай Коледа. Първи опит! Къде успешен, къде с ремонтни дейности. Но пък с огромно желание! И по идея на една вълшебница. Танче, благодаря! Къщичката е все така на пост, ще краси до нейно желание.
* А рецептата, издигнала къщичката, е на бабата на Зори. Зоринка, благодаря ти! Колко пъти тези меденките ухаят у дома... Много!

*

 
Пожелавам ви да е такава - сладка като мед, топла като лъч и бяла като сняг, нашата година!
И да сме здрави, много да сме здрави!
 : )

А аз съм тук. Скрита в медената къща, на разговор с всичките емоции. Подхождам избирателно, почти е съзнателно. С усмивка! ; )




 

60 коментара:

  1. Идвам аз-Вярност и заставам до теб-Любов за да вървим хванати за ръка по пътищата на вълшебството наречено ЖИВОТ!
    Прегръщам те,Герганче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И уж били това 8-те основни емоции... Без търпението, него прибавих от себе си. Но ето, ти добавяш още, Алечка!
      Прегръщам те и аз! :)

      Изтриване
  2. Няма как емоциите да не живеят в хармония, особено при такава гостоприемна домакиня. Прегръдка, Гери :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, далеч са от хармония, Дани, но си имам помощник (търпението!) в стопанисването. :)
      Прегръщам те и аз, мила Дани!

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Ето това е приятна изненада! Много усмихната прегръдка и от мен! :)

      Изтриване
  4. Много красиво и приветствието и медената къща.Ох това търпение...за мое съжаление,хич не съжителстваме добре.Гуш и от мен нетърпеливата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, то търпението е достатъчно търпеливо, за да те дочака, докато го посрещнеш. ;)
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  5. Гери,
    винаги се удивлявам на твоите публикации.Имаш талант да пишеш, но явно и в кулинарните изненади си добра.Страхотна е къщичката.Преди години много се вдъхновявах от сладкарството, а сега е обратно - вдъхновение за мен са плодовете и зеленчуците.А ако се научиш и карвинг да правиш няма да имаш равна.Сладкарството и курсовете за майстори - сладкари са много интересни.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елиии... Ама много ме хвалиш! Нищо особено не съм направила. Опитвам по-скоро... И с украсите хич ме няма - никога не съм можела да рисувам, нямам това естетическо чувство, но поне опитвам да се старая, това е. ;) Благодаря ти все пак!
      Поздрави и от мен!

      Изтриване
  6. Тъкмо се чудех къде ми се губиш тапоследък. Малката ми сладка писателка тя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук съм, тук съм! Не съм те изпуснала от поглед, но нямам много време и основно надничам. Ама хубаво се почерпих от карамелено-шоколадовата ти прелест! :) Прегръщам те, Йолинка!

      Изтриване
  7. Ех, че хубаво казано, Гери!А къщичката е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  8. Ех, това търпение, Гери...при мен е в излишък, когато не трябва, а никакво го няма, когато ми е нужно...какво да се прави...Но ми хареса подредбата ти, и Любовта, разбира се е на първо място. Алечка много точно е добавила - без вярност - каква ти Любов. Или както беше казал един мъдър човек - "ако има Любов, няма изневяра, а ако има изневяра, то за каква Любов става въпрос". Посбутвай по-често под леглото гнева и тъгата - и без тях ще си можеш!
    Усмивке!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, съгласна съм с всичко, няма какво да допълня... Усмивки обаче изпращам! :)

      Изтриване
    2. Къде се загуби, момиче:)
      Христос Воскресе!
      Дано те заварва доволна, здрава и щастлива!Поздрави!

      Изтриване
  9. И нека бъде цар доброто и да потъне вдън земята злото! Нека бъде светлина! Успешна сесия и приказни емоции, Гери!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Игличе! Как чакам да свърши сесията, не им свикнах, а е 9-та поредна... Още 2 след нея и край (надявам се!).
      Прегръдки! :)

      Изтриване
    2. Ха, човек се учи докато е жив....

      Изтриване
    3. О, да, разбира се! Но нека не е под стреса на нечии разбирания с идея за оценяване... От това се изморих вече! :)

      Изтриване
  10. Ееех, домъчня ми, Гери! Хубаво е, когато си тук! Обичам да те чета :-)
    Пожелавам ти първите две емоции, които си посочила, да са ти най-чести гостенки :-)
    А къщичката е чудна! Айсинг ли е бялото? Ако да, моля кажи рецертата, че консистенцията му (съдейки по снимката) много ми харесва.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Летиии, благодаря! Тук съм, но не ми оства много време... :)
      Да, роял айсинг е това. Ще ти кажа как процедирах. Разбих един белтък до пяна (с миксер), ама не на връхчета като за целувки. Пресях си 2 пъти 200 г пудра захар и започнах да добавям от нея на етапи към белтъка, докато получа гъстота, която да ми върши работа за украса. Точно всичката захар си пое. После си покрих съда с найлон и отварях само за да си напълня хартиената фунийка, с която украсявах. Остана ми от айсинга, увих го в пликче и го прибрах в хладилника. Леееко е засъхнал отгоре, но издълбах отдолу, разредих с няколко капки вода и използвах за "ремонта" преди снимките (което беше преди седмица-две) - диагоналните ленти в основата на къщичката са с "разреден айсинг" и са леко по-светли. Нищо сложно, действах на око. :) А суровият белтък не ме притеснява, защото в крайна сметка няма да ядем къщичката, стои си като украса.
      Прегръдки и от мен, мила Лети!
      П.П. Изтрих предишния коментар, защото имах печатна грешка, извинявай...

      Изтриване
    3. Аз благодаря, Лети, ще се радвам, ако мога да съм ти полезна! :)

      Изтриване
  11. Всички, всички емоции са толкова свързани, че няма как да усетим едната без да сме изпитали другата... Прекрасна си, Гери, невероятно момиче! Къщичката е вълшебна, зидана с любов, изваяна с желание и снимана с умение. Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Кате... Не знам какво да кажа, ти просто... Голямо слънце си!
      Много те прегръщам, да знаеш!

      Изтриване
  12. ОООО, ето я!!! От кога я чакам тази къщичка, публикация, приятните думички изписани от прекрасното Гери :) Ти си невероятно талантлива, ти си пристрастяваща, не мога да спра да те чета и никога не ми е достатъчно, никога не искам да свършва! И да си ги нямаме повече тези дълги раздели, защото са носталгични, скъпа моя!
    Прелетна къщичка, усещане и ти Гери си прелестна!
    Прегръщам те много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таничкааа, мила моя Таничка, какво да кажа... Може ли толкова да ме хвалиш! Никога няма да ми е достатъчно топлото отношение на всички ви тук, такъв пристан да ми е! Благодаря ти от сърце, силно те прегръщам и аз! Поздрави на младежа вкъщи. :)

      Изтриване
  13. Винаги си толкова различна,Гери,от първия миг,когато ти гостувах и забелязах,че тук е някак по-друго от всички останали кулинарни блогове.Благодаря,че и този път ме усмихна и ме накара да се замисля над написаното,да търся твоя замисъл и емоция!Къщичката ти е прекрасна!Пожелавам ти от сърце успешна и творческа нова година!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Росинка, а ти винаги си толкова мила, толкова вяра ми даваш, толкова желание ми вдъхваш... Да знаеш! Много, много си те прегръщам, много си ми скъпа!
      Няма ли девойката да те доведе отново насам, поздрави Дани от мен!
      Сърдечни прегръдки и за двете ви!

      Изтриване
  14. Гери, за малко да изпусна и аз тази сладост! Но и аз като теб едва смогвам да нагледам блога от време на време. таз година започна много динамично ( скоро ще ти пиша да ти разкажа), но пък няма как да подмина тази красота тук. Ще си направя една пауза и ще се "шмугна" мисловно в къщичката, където ще ми ухае на топлина и уют! Прекрасна е, мила! Прегръдки! п.п. Липсваш ни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люскааа, а да знаеш всички вие на мен колко липсвате! Не съм пропуснала и една твоя сладост, бъди сигурна! Само си плакна очите... Но скоро ще вкарам нещата в релси и ще има да ви досаждам отново с дърдорене. :)
      И аз имам много да ти разказвам! Скоро, само малко да се поуспокоят нещата. Благодаря ти за всичко, прегръщам те топло!
      П.П. Не знам дали ще ми повярваш, но детелинката не слиза от ръката ми. Ще ми се да можех да ти покажа... :)

      Изтриване
  15. Герчо, добре завърнала се. Пази си ги, всичките емоции. с тях живеем;)прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте, добре заварила! А емоциите - аз май живея с тях в доста близки, повече от желаното, отношения. Но... живот. :)
      Прегръщам те и аз!

      П.П. Подготвяш ли се за номер 3? ;)

      Изтриване
  16. Гери, липсваше ми! Тези твои постове, които чета винаги с интерес! И къщичката ти е прекрасна, направена с много любов и усмивки! Пожелавам ти страхотни почивни дни и само хубави емоции!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, и на мен всичко тук ми липсва! Ще опитам обаче да се поправя, просто малко време за адаптация ми е нужно. :)
      Прегръщам те и ти благодаря много!

      Изтриване
  17. Онемявам пред твоя талант и умения, Гери,
    Голяма прегръдка за теб, прекрасна си -
    бъди благословена, вдъхновена и много, много щастлива...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, а аз онемявам, когато прочета какво си ми написала... Направо ми иде да се разплача, да знаеш... Много те прегръщам и аз, много! Благодаря на всички ви, че ви има! :)

      Изтриване
  18. Гери, с нетърпение чакам тазгодишните ти снимки и рецепти! Хубав "дом" си построила. Пожелавам ти и истинския да е толкова сладък и уютен винаги!
    Поздрави! (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето това се казва стимул! Лили, благодаря! Обещавам, че ще опитам да съм по-редовна. :) Просто подхванах няколко дини наведнъж, но една дружка каза, че сега ми било времето за многото дини под една мишница. :)
      Благодаря ти! Уют и топлинка да греят винаги и в твоето сърце!
      Усмивки изпращам! :)

      Изтриване
  19. Идвам аз, идвам :) Настаних се удобно и те четох ... минах и покрай всички от мили по-мили коментари а моят го нямааааа ... но макар и късно ... дойдох :)
    Нека да е сладка като мед, топла като лъч и бяла като сняг и твоята година Гери!
    Бъди здравичка мила! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даниии, добре си ми дошла! Пък и нали виждаш - за драги гости портата на къщичката е винаги отворена! Много ти благодаря, да ти се връщат топлите думи. :)
      Прегръдки най-сърдечни и хубав ден! :)

      П.П. Аз излитам за изпит...

      Изтриване
  20. My dear Gery..Happy Easter and I wish you all the best!! Hugs and kisses and be well.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you, my dear Zoki!
      Happy Easter! I wish you all the best... and more. :)
      Hugs and kisses!

      P.S. Bulgarians will celebrate Easter on May 1st this year. ;)

      Изтриване
  21. Happy Easter and all the best to you and yours..Hugs and kisses.

    ОтговорИзтриване
  22. Само като видях къщичката веднага се сетих за една торта от преди..25 години! Мама ми я направи за рождения ми ден и беше точно с такава къщичка!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм предизвикала такива мили спомени. :)
      Усмивки от мен!

      Изтриване
  23. Ха, сега де! Списанието го чета, рецептите ти виждам, но ти къде изчезна?! Мен ме нямаше половин година и аха да се върна - ти си забягнала. Чакам да се появиш отново, слънчево момиче!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук съм, мила Зоринка! :) Тук съм и ви се радвам на всички, следя всичко, което показвате, макар Блогър да ми затри лентата с любими блогове (май ще се наложи накрая отново да ги добавя).

      А за изчезването ми... Ти поне имаш най-хубавата причина за твоето. Моите причини са много и май са все неоправдани. Но съм тук! :)

      Много те прегръщам и ти благодаря, че си се сетила за мен! И... прекрасна си, прекрасна си, Зори! Чакам хубавата новина. :)

      Изтриване
  24. Гериии, тук съм да ти честитя Коледа, и да напомня, че липсваш!
    Прегръщам те и ти желая успешна, здрава и щастлива година!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси... Май трябва да си посипя главата с пепел. То минало година... Извини ме! Тук съм и аз всекидневно, но за да видя какво сте сготвили и показали, май само толкова. :) Благодаря ти за хубавите пожелания и че си се сетила за мен! Желая ти весело посрещане на същите тези хубави празници, предстоят отново съвсем скоро. Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  25. Здравей, Гери,

    попаднах на твои мил коментар в блога ми и реших да надникна какво се случва при теб и как си. Липсваш! Не че и аз имам оправдание за моето отсъствие, но с малко дете времето е тотално разграфено и не остава за блога, снимки и рецепти.
    Целувки, слънчево момиче и дано твоето отсъствие се дължи на нещо страхотно и хубаво :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, здравей! До одеве разглеждах твои снимки, вярваш ли... Много се радвам за теб, за всичко хубаво, което ти се случва, за хубавото, което също предстои. :) А моето отсъствие... Дължи се на самозабравяне в ангажименти, май е това причината, но се надявам да е период, след който да се намеря отново. Пожелавам ти светли предстоящи празници и ти изпращам най-слънчеви усмивки! :)

      П.П. Извинявам се за закъснелия отговор...

      Изтриване
  26. Обожавам да чета такива блогове! Благодаря за полезната инфомация! Желая Ви успех и здраве!
    Готвим с любов

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за добрите думи! Въпреки че вече пасивно пребивавам тук, се радвам, че блогът намира все още хора, на които да е полезен. Всичко добро и от мен! :)

      Изтриване