четвъртък, 20 март 2014 г.

Да мислиш като пролет

Би било толкова прекрасно... Да мислиш като пролет. Да възраждаш всичко забравено и очакващо именно твоя порив. Да подаряваш най-вълшебните краски, да омайваш със знайни и незнайни аромати. Да откриваш мъничкото, което израства до безобразно голямо и не ще бъде потъпкано.

Обичам пролетта, обичам я повече от всички други сезони. Моят сезон, както егоистично си го наричам. ;) Но така чакана емоция... За ново дихание и нов порив. За нови сили и все по-вдъхновяващи мигове. За безбрежни желания, пропити сред безмилостни конници, незнаещи що е страх и колебание. За решетиленост, рушаща скали. За любов, възраждаща и след края.


*                            *                            *

Шарена салата

 



Необходими продукти за 2 порции:
- 8 листа китайско зеле;
- 2 моркова;
- 2 стръка пресен лук;
- 4 репички;
- олио;
- ябълков оцет;
- сол.

Всички зеленчуци се измиват, отцеждат се от водата и се режат на ситно. Овкусяват се с олио (предпочитам салатите, в които има зеле, с олио, а не със зехтин, въпрос на избор), ябълков оцет и сол на вкус.



Съвсем простичко, но пък защо са ни излишни сложности. Експериментирах, смесих и комбинацията ми хареса много. Затова реших, че трябва да споделя тази идея за салатка, в която всичко си пасна много добре. И цветовете й ми носят толкова настроение... :) Подарявам си още една порция пролет за душата!


*
Оказва се, че денят на първа пролет се определя от това колко години са изминали от последната високосна. И макар сега да чета "Пролет е!", аз твърдо настоявам, че първа пролет е не днес, а на 22 март. Мои си приумици... ッ Днес е рожденият ден на сестрата на любимия. Желая й да е здрава и винаги да се носи на полета на мечтите!

 

Все пак, независимо от дати и числа, ви пожелавам най-прекрасната пролет, която неуморно да гъделичка душата ви и да не дава покой на вдъхновението! ❀



38 коментара:

  1. Гери, прекрасна цветна и гъделичкаща сетивата салатка. Прекрасен ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз така настоявам- на 22 си е и толкоз;) Шарената салатка много ми допада:)

    ОтговорИзтриване
  3. Цветна и слънчева пролет и на теб, мила Гери! Салатката е страхотна - пъстра и заредена с много пролетно настроение! И аз вече съм на тази вълна и няма търпение хубавото време вече да се настани за постоянно около нас :) Пожелавам ти прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Пъстро и вкусно! Харесва ми идеята, Гери!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Пролетна свежест, поднесена по красив начин в чинийка! Много хубаво съчетание на продукти, Гери! Усмивки и прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Интересно виждане за начините на мислене, Гери! И много позитивно! Дано пък се научим повече да мислим като пролет :)
    А за датата - и аз упорито приемам пролетта за дошла на 22-ри март...
    Желая ти усмихнат (пред)първопролетен ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, че пролетна и цветна публикация, Гери! За мен е пролетта дойде отдавна, откакто е слънчево, има минзухари и напъпили дръвчета и слънцето изгрява преди 7ч :) Така че датите не са важни :) Прекрасна пролет и на теб! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита пролет и на теб, Гери! Салата е много красива, вкусна и цветна!
    Слънчев ден ти желая!!

    ОтговорИзтриване
  9. На мен днес ми е толкова пролетно празнично, а твоята салата е така цветна и носи топъл повей

    ОтговорИзтриване
  10. Гери, мила, много пролетни порции за душата да има в живота ти, много красиви и изпълнени с цвят да са дните, Честита Пролет! Прекрасна свежа публикация, здраве и безброй усмивки! Честит празник и на твоята приятелка, жива и здрава да е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, благодаря ти! Желая ти и на теб винаги да е пролет в душата ти, бъди здрава и все така преркасна!
      Вълшебна пролет. :)

      Изтриване
  11. Таничка, Траянче, Люси, Светле, Дани, Албенче, Кате, Тили, Игличе, благодаря ви, момичета! Радвам се, че салатката ви харесва. А кърпата с патето отзад ми е подарък от Игличето, да се похваля и да й благодаря отново!
    Прекрасна пролет желая на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Това, дето стърчи на края на ръката ми, е празна чинийка :) Да ми сипеш малко от тази салата... ще преглътна оцета, че като цяло изглежда много мой тип :)
    Честита пролет, Усмишко! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веднага, Тики! И без оцет. Той ще е за мен, аз без него почти не мога. :)
      Прергдъки, другарче! :)

      Изтриване
  13. Чудесно посрещане - много свежо, красиво и апетитно...
    Прекрасен старт на твоя любим сезон - Честита първа пролет, Гери,
    И още много вдъхновение с усмивки и слънчево настроение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, благодаря ти! Прекрасна пролет желая и на теб - изпълнена с щастие и много вдъхновение!
      Прегръдки! :)

      Изтриване
  14. Прекрасна,много цветна и слънчева пролет и на теб, мила Гери!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таничка, благодаря! Вълшебна да е и твоята пролет. :)

      Изтриване
  15. Честита пролет, Гери! Бъди здрава и щастлива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита пролет, Ванче, бъди и ти здравичка и все така да се носиш на крилете на мечтите! :)

      Изтриване
  16. Гери, всеки "солен" пост нескромно решавам, че е посветен на мен! :D Много ме грабна тази салатка визуално, а и като съдържание. Ще си взема китайско зеле скоро и ще я опитам. Поздрави!
    Ивето

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве, много хубаво си решаваш! Голям стимул си ми, нали знаеш? :) Стремя се да има и солено между сладкото, дано се получава. И дано да ти хареса салатката, на мен наистина доста ми допада комбинацията. Пък винаги може и да импровизираш.
      Хубави почивни дни и до другата седмица (до дългия вторник)! :)

      Изтриване
  17. Gery, this kind of salads I love..and I could eat them any time. Hugs, my dear friend:)) Happy Spring!!

    ОтговорИзтриване
  18. Салатата като майстора, свежа и хубава! Гери надявам се някой ден да се видим и на живо, но винаги така си си те представям много свежа и много лъчезарна! Прегръдка!
    п.п. предизвикателството е прието!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, Поли, може ли така хубаво да ме зарадваш, хайде кажи де? :)
      Много ти благодаря, много! Радвам се, че ти допада и салатката, и предизвикателството. Ще чакам с нетърпение да видя какво ще роди фантазията ти. А за другото - с най-голямо удоволствие! Искрено се надявам да имаме този шанс. Ако ли не, може да си го създадем умишлено. :)
      Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  19. Гери, бъди като пролетта - пробуждаща красота и нов живот, цветна, ароматна, усмихната, обичана....
    А салатката е супер, и няма как да не бъде щом е с любими продукти!
    М

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Мими, прекрасно пожелание! Благодаря ти много, да ти св връща и на теб. :)
      Поздрави сърдечни с пожелания за вълшебна пролет! :)

      Изтриване
  20. Когато мислиш като пролет, тя започва да се случва;) И на мен ми е един от любимите 4 сезона;))
    Поздрав, Герчо! Салатката е мис витамин, а аз май имам нужда от нея;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти допада, Марте. :) Подари си я и мисли като пролет. :)
      Прегръдки!

      Изтриване
  21. Шарена, свежа, вкусна, истински пролетна салата. Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Евче, радвам се, че ти харесва. Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  22. Мила Гери,
    Честита пролет! И с малко закъснение - Честит рожден ден!
    Пожелавам ти да бъдеш обичана, щастлива, здрава, все така лъчезарна и будна за света млада дама!
    Прегръдки, мило момиче и много късмет!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи, сърдечно благодаря! Всичко добро и на теб с пожелания за усмихнат ден утре! :)
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  23. Супер заглавие, Гери! Добре мислиш и добре поднасяш!

    ОтговорИзтриване
  24. Честита пролет,скъпа!Да е много слънчева и да ти донесе пълен кош усмивки!А салатата и снимките са фантазия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита и на теб, Росинце! :)
      Желая ти много слънце в душата, благодаря ти, че намина! :)

      Изтриване