неделя, 23 декември 2012 г.

Дългоочаквана среща

В тази публикация няма да показвам нещо ново, даже напротив. Отново на показ е кексът на Рени55, разбира се - с нов облик. Реших да го покажа, защото поводът за направата му ми е мил. Рени, благодаря отново за чудната рецепта!

Вафлен кекс с мандаринов аромат

 

Рецептата е същата, резултатът отново беше успешен. А поводът за кекса - среща с класа. Бяхме се уговорили да се съберем сега през ваканцията. Може би не се бяхме виждали (повечето поне) от завършването на гимназията... И след повече от година най-накрая си направихме една среща.
Та ставам аз сутринта и просто реших, че ще им направя нещо сладко за хапване. Чудих се (малко) какво да бъде. Нямах много време и отново тази рецепта ме спаси - бързо, лесно, вкусно в синхрон. Трябваше да е нещо различно от опитите досега. Наситних шоколадова вафла с фъстъци, добавих и сока от половин мандарина. Поръсих обилно с пудра захар и съвсем малко какао. Опаковах и с усмивка се запътих към съучениците и класната ни.
Мога да ви уверя, че много се зарадваха от неочакваната изненада. Хвалиха десерта много. Опитах го и аз и наистина експериментът ми беше вкусен. Най-хубавото беше, че всичко се изяде, че даже и още искаха.... "Следващия път повече!" обещах им аз.

Не кексът е важен в случая, а жестът. Нека има повече поводи за подобни жестове! Нека радваме повече и другите, и себе си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар